Muntlig fysikktentamen i morgen på 45 minutter!!!!!
Skal blant annet finne halveringstiden til Protactinium (radioaktivt stoff) gjennom et eksperiment. Hjølp.
Skal blant annet finne halveringstiden til Protactinium (radioaktivt stoff) gjennom et eksperiment. Hjølp.
Okei, det bildet ble litt vel villt, men uansett. Dette er meg det neste døgnet. Slik har jeg også vært i et døgn. Bah!
Anyways, i morgen er jeg tilbake for fullt. Først da kan jeg senke skuldrene..og..og.. revurdere selvmordsplanene. Spise meg selv til døde er litt uaktuelt. Litt.
Ønsk meg all mulig lykke!! Trenger det sårt..
Ønsk meg all mulig lykke!! Trenger det sårt..
.jpg)
10 kommentarer:
Lykke til! du klare d nok strålende ;)
Det jeg lurer på er hvordan du har fått så mange lesere som du ikke kjenner en gang? :P
Jeg vil og få det!
Lykke tiiil!
omg.. for et scary bilde.. fint å se det nå rett før jeg skal legge meg..!
haha, for et forferdelig bilde :P
uansett: lykke til om du ikke alt har vært inne, du klarer det sikkert kjempebra! :)
Tusen takk for støtte. Nå bærer det løs!! :S
Å fy søren! Går rykter om at vi kommer opp i naturfag nå, på samme måte. 45 minutter forberedelse. Det er jo helt insaaaane?!?!? Lykke til, i alle fall :D Går sikkert supert!
Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram
Iiik, lykke til!:D
Too late. Hehe. Men det gikk bra da, tror jeg.. Les innlegget over ;)
Legg inn en kommentar