Men det ser ikke dere. Det er nemlig hjerter og stjerner på den.
Siden sist har det skjedd noen par ting i min uinteressante verden..
Jeg har blant annet kommet opp i treningslære.
Det har vært fint vær og sol i Ålesund, helt til i dag.
Jeg har grillet to dager på rad med gode venner.
Jeg har bodd hjemme hos Eline.
Slekt jeg nesten ikke kjenner har bodd hos oss.
Jeg har vært på jobb-intervju.
Jeg har spist store mengder is.
Jeg har sovnet halvnaken i sola.
Jeg har lært meg å lage hemp-smykker.


OH! Va do e deeeeeilig!




.jpg)
13 kommentarer:
skikkelig fint antrekk!!
oh, lalala, hvo do eer deeejjliii!
iiiis<3
Fint skjørt! :D Likte hvordan du kombinerte det.
Bjelleklang! Tehe :p
Fint antrekk! :)
Lykke til med eksamen og håper du får jobben da :D Hvor har du søkt? Lært å lage hempsmykker, me like :D Får vi se noen resultater? :-D
Tusen takk dere!
superliciouz: Jeg var hos en slags kiosk/gatekjøkken. Jeg er desperat og må bare ta det jeg får.. Kanskje jeg legger ut noen bilder av smykkene etter hvert . Vi får se ;p
synes toppen var søt jeg:)
elskbart antrekk..
og herlige bilder..<3
Søte bilder^^,
Har skjedd mye nytt i livet ditt :P
Jeg har et lignende skjørt i hvit.. =)
Fint skjørt:)
Takk! :)
Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.
Legg inn en kommentar