
Neida, hehe. Genseren er fra bikbok og er dritkul! Ny favoritt i garderoben min :) Har også lyserosa tøysko, knallrosa plastikøredobber og veska til farmor. Deilig og avslappet antrekk.
Var i byen i dag sammen med Marie, Line, Rebekka og Yvonne. Kjøpte meg noen søte klær fra hennes og mauritz (bombe!). Finner alltid noe der jeg. Hehe. Resten av de søte klærne i byen fikk jeg de andre til å kjøpe. Er jeg ikke snill? Da vi hadde tatt runden vår gikk vi og spiste deilig mat på "lat oss ete" som vi liker å kaller det. Nå skal jeg ut på CLS og selge sjokolade, popcorn og pølser til sultne fotballsupportere og etterpå drar jeg rett på kino med søte venner. Vi skal se Mamma Mia.. IGJEN! Blir aldri lei den filmen altså..
Jeg har forresten mista alle blogglinkene mine! Buuhu. De teite datafolkene på skolen fucker hele systemet. Gi meg noen bloggtips da, eller legg igjen din egen adresse, så tar meg en tur ;)
Snakkes godtfolk! <3
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)










Har du kastet deg på trenden med RayBan, wayfarers or whatever?












Nå skjønner jeg forresten hvorfor moldefolk drar til Ålesund på shopping. Vi var jo gjennom alle butikkene på fem minutter!


.jpg)