onsdag 14. mai 2008

Svar på spørsmål #5

- Hvilke sko er yndlingsskoa dine? Akkurat nå er det sølvskoa i posten under :)
- Er du sammen med noen akkurat nå? Niks. All by my self.
- Hva er din verste og beste egenskap? Oj, hard one.. *tenketenke* Best: være en god venninne. Verst: ufokusert når det gjelder lekser og alt annet unyttig som må fokuseres på.
- Liker du rotter? Tja, neei.. De er ikke akkurat verdens nusseligste skapninger..
- Har du noen gang de siste 3 årene spist sand? Jepp, hver sommer det vettu ;)
- Går du til skolen? Nope. Pappa kjører meg :)
- Favorittspiller (håndball)? Lisa på Aksla.
- Hvem hadde du ditt første kyss med? En jeg møtte på ferie :)
- Har du en kosegenser? Litt for få.. Men mange treningsgensere da :)
- Hva er yndlingsklesplagget ditt? En svart basic tunika fra h&m. Herlig snitt, behagelig stoff og den kan brukes til alt!
- Fester du mye? Nei, egentlig ikke. Men jeg er mye sammen med venner :)
- Hvordan var ditt første kyss? Tehe. Hva skal jeg si? Fint?
- Hva er ditt beste barndomsminne? Julen jeg fikk mitt første akebrett. Aka frem og tilbake mellom kjøkkenet og stua resten av kvelden. Haha..
- Hvor mye penger bruker du på klær på en måned? Det varierer veldig mye. Noen ganger bruker jeg ingenting og andre kan jeg bruke flere tusen.
- Hvem liker du? Alle som kommenterer ;)

Siden jeg er ferdig med å svare på alle spørsmålene deres kan dere svare på mitt. Hva er det første du ser på bildet? En mann eller en dame? Dame eller mann?

17 kommentarer:

.... sa...

Dame =)
skulle spørre hvor mannen var men jeg fant han!!!

Anniken sa...

dameee :)

Anonym sa...

mann me saksofon!

Anonym sa...

kun mannen, ser ikke noen dame :p

Anonym sa...

kun mannen, ser ikke noen dame :p

Anonym sa...

Er det en mann der? :O

Anonym sa...

Haha, der var han jo! :D

Ingunn sa...

mann med saksofon, finner ikke dama!

Christine Tallulah sa...

mann med saksofon, så dama rett etterpå :)
bloggen din er utrolig kul og du skriver så bra :D

Lisa. sa...

Haha. Gøy å lese. Jeg så dama først.
christine: Tusen takk!! Kjempekjekt å høre at du liker bloggen :D

Anonym sa...

Jeg så mannen først jeg.. ;d

Anonym sa...

Så mannen først..:P
Men det var da mer enn fem spørsmål?

Line Emelie sa...

så damen først :)

Anonym sa...

Jeg så dama først faktisk. Måtte kikke litt for å se den der mannen. ;D

Ingrid sa...

mannen først! Tok litt tid før ej såg dama må ej sei!:p

ingeborg sa...

Mannen med saksofonen ;) men ser dem begge

Anonym sa...

Yutarets! kasagad bah!