Viser innlegg med etiketten Nye kjøp. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Nye kjøp. Vis alle innlegg

søndag 24. august 2008

Nye gamle ting

Omg. Farmor er så kul! Jeg var på besøk hos henne i dag, og etter vi hadde spist fikk jeg lete i hennes gamle saker og ting. Og herreguuud, jeg og søsteren min fant så mye gøy. Kjempeartig! Jeg fant til og med pappa sin russebukse. Kjempefancy saker. Det eneste han hadde gjort med den var å skrive LOMME på den ene baklommen. Også var det et norskt flagg på det venstre buksebenet. Kreativt.

Okei, her kommer det jeg fikk med meg hjem:

Bukse. Jeg har lett i flere måneder etter chinos, men har liksom aldri funnet noen som passer meg. Men, halo. Hvorfor gikk jeg ikke bare til farmor med en gang? Kjempetøff!

Hehe. Dette var gøy. De rå brillene! Jeg sier ikke at de kler meg. Langt der i fra. Men de er liksom så stygge at de nesten blir tøffe.



Mørkeblå veske, fire par briller og klipsøredobber. Søte :)


Hva synes dere? Er det ikke gøy?! :D

fredag 22. august 2008

onsdag 11. juni 2008

Simsalabim!

La det bli sommer! Nå har jeg nemlig alt jeg trenger. Ny kjole, nye sko og nytt belte. Hurra! Jeg lurer på om jeg har sagt det før (jo, det må jeg ha gjort).. Jeg er en tilbudsfrik, og jeg digger det! Skoa kosta 150 og 100, hvilket vil si at jeg sparte cirka 700 kr. Beltet kostet 19 kr og var i nydelig fint skinn. Kjolen var ikke tilbud da, men den var jo helt adorable! Var den ikke? Jeg lurer litt på om den er for kort. Eller, mamma lurer på om den er for kort. Hehe. Er den?

Dessuten har jeg spist berlinerbolle. Den var litt god :)

lørdag 3. mai 2008

M to the OLDE

Jepp, jeg har vært i Molde i dag. Ikke spør hvorfor, men jeg og mamma følte for å ta oss en liten tur ut av byen :) Det var faktisk litt liv der også! Korpsmusikk og gratis boller og kaker. Da blir Lisa glad. I alle fall når det gjelder sistnevnte. Mat gjør meg utrolig lykkelig, og utrolig METT. Vi fikk "verdens beste bløtkake". Hehe. Den første skjeen var vel ganske god, men de femten neste.. Jeg ble så kvalm at jeg fikk lyst på bolle. Neida.. Hehe.. Joda.
Vi var på den berømte kina-restauranten også! NAM. Ough, nei, okei, jeg skal spare dere for detaljer om meg og min konstante metthet/sultenhet.

Litt shopping gjorde susen. Nå gleder jeg meg enda mer til sommeren. En kjole! Eller, egentlig så kjøpte jeg den bare fordi jeg hadde så lyst å matche sakkosekken min og fordi jeg liker å se hvordan plagg ser ut når man danser. Rist rist. Creds til dere som skjønte den!
Nå skjønner jeg forresten hvorfor moldefolk drar til Ålesund på shopping. Vi var jo gjennom alle butikkene på fem minutter!

Forresten glemte jeg kamera når jeg skulle til Molde, derfor ingen kjempeartige bilder. Håper jeg er tilgitt.
Sånn helt, helt til slutt; molde-stadionen ser kjempeliten ut XD


Helt, helt, helt til slutt burde du høre denne nydelige sangen mens du slenger igjen en kommentar. Det går faktisk an å gjøre det samtidig! ;)

lørdag 22. mars 2008

Velg overskrift selv

Heihei alle sammen!! Kommer med er liten oppdatering i dag også. I går var vi (familien) først hos farmor i familieselskap. Etter det dro vi på besøk til en annen familie, hvor det også var en annen familie, eller var det to andre familier som også var på besøk..? Jaja, whatever! :)

I dag dro jeg og Eline på en liten shoppingtur på moa. Kos det :) Kjøpte meg litt av hvert.. Føler nesten at det er en sykdom. Jeg klarer liksom ikke dra tomhendt hjem fra shopping. Selv om jeg egentlig ikke skal ha noe, finner jeg alltid noe. Slik som i dag kjøpte jeg er nydelig topp på 70% (den hvite), en chiffon-lignende topp på 50% (rød og hvit), rosa topp til 99, lilla ring til 20kr, øredobber til 10kr, en eyeliner og en lipgloss. Noen kaller slike som meg et salgs-geni. Over halvparten (MINST!) av det jeg kjøper av klær er på salg. Det er først hvis jeg kjøper noe til ordinær pris jeg føler at jeg bruker penger. Dette er både positive og negative sider ved å være et såkalt salgs-geni. Positivt: du kjøper mindre dyre klær og får dermed råd til mer klær. Negativt: du lurer deg selv, det går mye mer penger enn du tror og du får mye "dårlige", "halv-fine" klær. Men jeg er happy jeg :D

Uff, jeg må slutte me de fine poseringene. Dette er fra i går-kveld. Skjørtet er egentlig en del år gammelt, men jeg fant det igjen da jeg ryddet i skapet for litt siden. Egentlig er det et vanlig skjørt, men siden det er blitt for lite bruker jeg det som highwaist.

I dag på shopping :)

Dette kjøpte jeg i dag :D
Helt til slutt har jeg tre spørsmål.
1. Funket det vanlige skjørtet bra som highwaist?
2. Hva synes du om pels-kragen?
3. Hvilken øyenskygge bruker man til turkis eyeliner?


HELT HELT TIL SLUTT:
Fortsett å stille spørsmål på posten under.
Jeg vil ha mange flere før jeg svarer ;p

onsdag 19. mars 2008

Syng som om du skulle dø i morgå

Det er ikke sikkert det er så lett å se, men kjolen jeg har på meg er i dongeri-aktig materiale. Så vet dere det :) I dag dro jeg på shopping alene. Stakkars meg. Jeg har ikke vært på shopping på evigheter, så jeg følte at i dag ville jeg virkelig svi av noen kroner. Men, fant jeg noe? Tja.. Det var jo masse fint rundt omkring, men ikke noe jeg følte for å kjøpe. Til slutt stod jeg der med to topper jeg tror jeg bare kjøpte for å kjøpe. Men de var fine da. Seff :)

Jeg kjøpte også disse to hudproduktene til Vichy. Renseskum og dagkrem. Jeg har testet de i noen uker nå, og jeg føler du fungerer veldig bra på huden min (uren). Så disse to vil jeg anbefale. I samme slengen vil jeg anbefale zinksalve. Jeg bruker denne som en nattkrem og sammen med Vichy Normaderm har dette hjulpet veldig på huden min.

Dessuten burde dere laste ned Matt Wertz med 5:19. Nydelig sang!
Ser ut til at jeg blir alene i kveld også, hvis ingen har lyst til å komme på besøk og spise kyllingvinger med meg da?

lørdag 23. februar 2008

Lenge leve latskapen

I dag var jeg og Synnøve på moa på shopping. Det var kjempekjekt :) Alt for lenge siden sist nå. Kjøpte en del, og er veldig fornøyd! Forresten var vi og så på got2b hårprodukter, for jeg skulle ha meg nye. Og det må jeg si var litt av en opplevelse. Der var det produkter med extra hold opphøyd i både 3, 4, 5 og 6. Vi lo mye! Hvem er det som opplyser om holden i et produkt på mattespråk liksom? Utrolig funny! Jeg endte iallefall opp med got2b transformer paste med extra hold opphøyd i tredje. GAD for en mattehumor!
Også kjøpte vi italiensk is med en treig nordmann. VELDIG eksotisk.
I tillegg kjøpte jeg meg to gensere, et smykke og sko. Her ser dere bilde :) JA, jeg er lat. Men dere får garantert sett tinga i antrekk om ikke så alt for lenge ;)
Prekast people! ;D

søndag 20. januar 2008

Today's

Her er dagens antrekk. Følte meg ganske fin på shopping i dag :)
Crappy mobilbilder btw. Bad.




Jeg er fortsatt på januarsalg jeg :) Kjøpte blant annet dette:


Hadde vært kjekt med kommentarer på hva dere synes ;D

torsdag 10. januar 2008

Flinke-Lisa :)

Hei bloggen. Jeg fikk 5 på eksamen!! Ble shiithappy :D Det hele var litt komisk for da jeg fikk vite det, satt jeg på bussen hjem - alene. Plutselig tikket det inn en melding hvor jeg fikk vite min respektive karakter. Jeg gliste brett og et sånt lite hysterisk pip føk ut av munnem på meg. Jeg så rundt meg etter noen å klemme, men fant ingen. Ble helt rastløs! Resten av bussturen hjem satt jeg bare å smilte for meg selv.

Hehe. Vi hadde forresten en litt artig sensor i dag. Eller, i dag? Det høres ut som om vi har eksamen hver dag, men d har vi altså ikke. Årets første. Men da jeg så sensoren ble jeg helt glad inni meg. Han minte meg om en liten gutt. En liten rakkerunge. Han så ut som at han hadde brukt gele i håret for første gang, og i tillegg lespet han som en gal og hadde en ganske fornøyelig sørlandsdialekt. Eksamen ble til en eneste stor fornøyelse!


Da jeg var ferdig rakk jeg en aldri så liten shoppingrunde før jeg dro hjem. Jeg kjøpte en krem, en fundation og en deodorant i tillegg til dette (alt er mørkere irl. Og den hvitetoppen er sånn med-vilje-krøllette på en måte, mens singleten er glitter ^^,):