Viser innlegg med etiketten Bilder. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bilder. Vis alle innlegg

mandag 25. august 2008

Yesterday was a sunny day

I går hadde jeg og Gunnhild det gøy i naturen! Hehe. Vi tok over hundre bilder. Det var litt psyko. Nå har jeg fiksa litt på noen av de så de ble ekstra fine. Her er et lite utvalg :)
Det ble en smule uklare bilder da.. Vi måtte bare gjøre det slik for at Gunnhild skulle klare å sende de til meg :)

søndag 17. august 2008

Siste innspurt








Jeg er i gang med siste innspurt av ferien. Nå er det bare tre dager til skolestart. Åtte uker har gått veldig fort synes jeg. hva har jeg gjort egentlig? Vært i Kroatia, jobbet og ... Ja hva har jeg egentlig gjort? Faktisk tror skal det bli ganske greit å begynne på skolen igjen, treffe igjen folka, begynne en ny start og få litt press på seg igjen. Men nå som jeg bare har to hele dager igjen av ferien, synes jeg liksom at jeg må jeg utnytte de max.

I dag har jeg bare sløva. Har lagt ute i sola, spist is og lest bilteori. Kjempegøy. Nå skal jeg se film med mamma og broren min. In the land of woman. Adam Brody spiller i den og jeg gleder meg sinnsykt! Håper virkelig han spiller en Seth-Cohen-person. Han er så bra!

I morgen føler jeg der i mot for litt mer action. Kanskje blir det en bytur og cafébesøk. Også har jeg skikkelig lyst til å se Mamma Mia! igjen. For dere som ikke har sett den enda; dere mister noe stort om dere ikke går å ser den pronto. Nå venter mamma og bror i sofaen sammen med Mr. Potetgull og Pepsi.

Hva gjør dere de siste dagene før skolen? :)

torsdag 14. august 2008

Tre venninner, et kamera og et brak

Oss. I går var vi tre venninner og et kamera. Vi fiksa oss, smika hverandre, dro på oss støvlene og gikk ned til vannet. Kjempegøy tidsfordriv igrunnen! Vi hoppa rundt om kring på berget og knipset masse bilder.

Men, like etter vi var ferdige begynte det å pøse ned. Det regna som aldri før og om kvelden skjedde noe jeg aldri har opplevd makan til. Det største tordenbraket i min livs historie fant sted. Først ble hele kjøkkenet lyst opp, og før man fikk tid til å begynne å telle sekundene dundret det løs. Det tordna kjempelenge og hele huset rista! Jeg falt liksom sammen på gulvet av sjokk. Dritskummelt! Men ja, her er noen bilder av meg som vi tok i går.

tirsdag 5. august 2008

Nytt pass i posten

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hvilket er nyest tror du? Hehe. Det mest komiske er jo at på det eldste bildet har jeg på meg en dongerijakke som jeg faktisk har begynt å bruke igjen. Det må vi le litt av. Haha. Og ja, jeg har forresten ikke munn lenger heller.. Flott.

mandag 9. juni 2008

Ja, det kom regn

Men rommet mitt er ryddig da. Men men men hallo? Det var jo ikke det som var poenget! Sommeren skulle liksom ha kommet for å bli den nå. Hoii! Tenk om det virkelig var sånn da! 1.juni kom fineværet og det varte helt ut september. O' lykke. Når jeg blir voksen kommer jeg til å ha en fin hvit sommervilla i det store, flotte og eksotiske Syden. Der skal jeg bo. Garra! Om ikke dette er i mål innen jeg runder 35 må noe virkelig galt ha skjedd på reisen. Virkelig. Jeg mener.. Jeg kommer til å måtte flytte utenlands. Eller, liksom. Jeg vil ha fint og varmt vær. Kanskje jeg skal begynne å oppmuntre til større global oppvarming. Hjelper ikke det? Saken er.. Jeg savner tiden da vi hadde fint vær. Eller, det vil si.. Jeg savner lørdag, fredag, torsdag og..og alle de andre dagene med sol. Hehe. På torsdag grilla vi liksom med naustet om kvelden, og det var så deilig og varmt. Rett og slett løvli! Synnøve og jeg bilder av hverandre. Jeg slår som vanlig på stortromma og gir dere en liten smakebit. Synnøve er forresten opphavet til den revolusjonerende etiketten "gjesteoutfit". Digg henne da!

Takk for maten og velbekomme.

søndag 8. juni 2008

Velkommen til Ålesund


R.I.P. Synnøve.

I dag har virkelig vært en herlig dag, men nå er jeg utrolig sliten. I morgen er det meldt regn og jeg hater tv2-været for det. Dårlig vær betyr at jeg må rydde rommet mitt.
Life is a bitch, and then you die.

mandag 26. mai 2008

Toppen er søt.

Men det ser ikke dere. Det er nemlig hjerter og stjerner på den.
Siden sist har det skjedd noen par ting i min uinteressante verden..
Jeg har blant annet kommet opp i treningslære.
Det har vært fint vær og sol i Ålesund, helt til i dag.
Jeg har grillet to dager på rad med gode venner.
Jeg har bodd hjemme hos Eline.
Slekt jeg nesten ikke kjenner har bodd hos oss.
Jeg har vært på jobb-intervju.
Jeg har spist store mengder is.
Jeg har sovnet halvnaken i sola.
Jeg har lært meg å lage hemp-smykker.

OH! Va do e deeeeeilig!

mandag 12. mai 2008

Fake your beauty

Hvis du vil ha oss smurt over hele skjermen din,
er du bare et tastetrykk unna. (Klikkbare blider)



Sånn helt serr.