I dag var jeg på Fretex. Jeg liker Fretex. Ikke fordi jeg er fattig eller noe sånt, eller jo jeg er vel litt fattig, jeg prøver hvertfall å sprare litt. Jo, jeg liker Fretex. Det er så mye fint der, eller. Okei, i dag må jeg si meg ganske uening med meg selv, for det er også veldig mye stygt og merkelig på Fretex. I dag for eksempel, fant jeg noe jeg trodde var et søtt lite blårutete skjørt. Dette viste seg å være en shorts! Eller, ikke en shorts - et FAMILIETELT!Herregud. Jeg kan virkelig ikke skjønne når dette har vært fint. Hvilket årstall fant noen på å kjøpe en slik shorts, eller i det hele tatt lage det! Det var liksom bare så fantastisk komisk. Jeg stod inne i prøverommet og skulle prøve "skjørtet", så plutselig så jeg at det var ben på det. Stod å lo høyt for meg selv vettu. Sto å lo av speilbildet mitt så lenge at jeg mista bussen hjem. LOL.
Det er med tvil jeg legger dette innlegget under Mote, men jeg gjør det likevel, bare for å være morsom. Haha!









Har du kastet deg på trenden med RayBan, wayfarers or whatever?
Matte, matte, matte, matte. Givende helg, tro meg. Har tentamen i morgen og for øyeblikket er Mr. Sannsyn min verste fiende. Ellers har det vel ikke skjedd så veldig mye spesiellt. Møtte Thomas og Harald, spiste mat på VIP-avdelingen, spist pizza med jentegjengen og råna til Bjørn Eidsvåg. Herrlight. Nei, det har blitt mye matte, og jeg gleder meg faktisk litt til i morgen :) Synes nesten tentamen er litt kjekt. Tehe.
Har du en fetish kanskje? :)





.jpg)