Viser innlegg med etiketten Mote. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Mote. Vis alle innlegg

onsdag 18. juni 2008

Åherregud

I dag var jeg på Fretex. Jeg liker Fretex. Ikke fordi jeg er fattig eller noe sånt, eller jo jeg er vel litt fattig, jeg prøver hvertfall å sprare litt. Jo, jeg liker Fretex. Det er så mye fint der, eller. Okei, i dag må jeg si meg ganske uening med meg selv, for det er også veldig mye stygt og merkelig på Fretex. I dag for eksempel, fant jeg noe jeg trodde var et søtt lite blårutete skjørt. Dette viste seg å være en shorts! Eller, ikke en shorts - et FAMILIETELT!

Herregud. Jeg kan virkelig ikke skjønne når dette har vært fint. Hvilket årstall fant noen på å kjøpe en slik shorts, eller i det hele tatt lage det! Det var liksom bare så fantastisk komisk. Jeg stod inne i prøverommet og skulle prøve "skjørtet", så plutselig så jeg at det var ben på det. Stod å lo høyt for meg selv vettu. Sto å lo av speilbildet mitt så lenge at jeg mista bussen hjem. LOL.

Det er med tvil jeg legger dette innlegget under Mote, men jeg gjør det likevel, bare for å være morsom. Haha!

mandag 16. juni 2008

Stella McCartney

Jeg så litt på Stella McCartney Resort 2009 kolleksjonen og det var kjempemye fint! Legger ut bilder av de antrekkene jeg likte best. Ser du på bildene nedenfor vet du skal gi meg til bursdag. Nå er det bare en uke, altså bare syv dager til jeg er 18!!
1:2:
3:4:
5:6:
7:8:
Hvilket antrekk likte du best?

mandag 19. mai 2008

Jeg må klippe meg

Håret mitt er blitt skikkelig stort.......på den ene siden. Irri!

Pappa har noen gamle RayBan Wayfarer. Han brukte å matche disse fint med en gammel stråhatt han hadde kjøpt på Santorini for 148 år siden. De gangene han tok på seg dette, kunne jeg ikke annet en å rive meg i håret samtidig som jeg sakte med sikkert krøp i hi. Dette var noe av det verste han kunne gjøre mot meg, og han nøt det.

Da jeg i fjor sommer så dette var begynt å komme tilbake i moten, måtte jeg nesten le litt. Nå har det gått et år, og jeg har vendt meg til å se både RayBan, billige kopier og etterligninger i alle slags varianter og farger.
Nå har jeg trosset min traumatiske barndoms opplevelse og prøvd
de hotte brillene på. Helt ærlig..? Jeg skjønner ikke bæret av hvordan man skal ha de på jeg. De er jo så jævla framoverbøyd!

Har du kastet deg på trenden med RayBan, wayfarers or whatever?

søndag 27. april 2008

How to move from A to B

Ikke noe revolusjonerende antrekk akkurat, men følte for å gi dere en liten dose "outfit". Lol. Jeg elsker forresten det nye smykket mitt :) Matte, matte, matte, matte. Givende helg, tro meg. Har tentamen i morgen og for øyeblikket er Mr. Sannsyn min verste fiende. Ellers har det vel ikke skjedd så veldig mye spesiellt. Møtte Thomas og Harald, spiste mat på VIP-avdelingen, spist pizza med jentegjengen og råna til Bjørn Eidsvåg. Herrlight. Nei, det har blitt mye matte, og jeg gleder meg faktisk litt til i morgen :) Synes nesten tentamen er litt kjekt. Tehe.

Over til noe annet. Dere har kanskje lagt merke til at jeg har en veldig stor fetish for smykker, bangles, sjal og forskjellig dilldall. Ikke noe særlig dyre eller veldig ekte diamanter og edelstener. Neida. Jeg liker bare å stesje meg opp med forskjellig fint, stilig og litt annerledes jugell, plastik, og pynt i fine farger. Jeg er ofte også på skattejakt i mammas gamle smykker og sjal. Der finner jeg mange skatter. Tilbehør får meg til å føle meg finere og det gjør også noe med humøret. I tillegg kan et antrekk bli helt nytt bare ved å bytte ut tilbehøret med noe annet :) Har du en fetish kanskje? :)

lørdag 5. april 2008

Why?


Lindex vs. H&M

Hvem hermer etter hvem?

søndag 3. februar 2008

Jeg gjør ikke fysikk


Når jeg ikke får til fysikken gjør jeg matte.
Når jeg ikke får til matta klikker jeg HER.

lørdag 26. januar 2008

Lisa gives you..

inspiration.

Okei, jeg har fått spørsmål om å skrive mer om mote og inspirasjon. Men, jeg klarer det ikke. Eller, jeg blir jo selvsagt påvirket, men jeg tror det skjer mer ubevisst. Jeg er ikke en sånn som studerer bilder av kjendiser og modeller og iherdig prøver å se ut som dem. Jeg er veldig interessert i klær og mote, og jeg må inrømme at jeg tror faktisk jeg inspireres mest av dere på mote.no. Av dere får jeg tips og innblikk i deres moteliv og også livet generellt.

Altså, påvirkes jeg av kjendiser, magasiner, klesbutikker, dere på mote.no, jenta i gata, og mye meg selv og mine meninger om hva som er fint. Liker å kle meg avslappet, tilfeldig, personlig men også gjennomført til en viss grad. Accessories bruker jeg mye. Uten smykker, bangles og sjal føler jeg meg faktisk litt naken.

Her har dere et slideshow med antrekk jeg har satt sammen , eller stylet, for å gi inspirasjon - både til meg selv og andre :) Gi meg gjerne feedback på hva dere synes ;D


Heijdå!

søndag 13. januar 2008

Fuck farging av ettervekst?

Er dette virkelig tilfelle? Jeg har lest det en plass også, men fant ikke igjen hvor..
Er ettervekst faktisk blitt en del av moteåret 2008?