torsdag 8. mai 2008

Grillparty! Kølla og ballen.

Tentamen i går gikk ganske bra faktisk. Ikke si dette til noen, men jeg tror ikke Idar (populært kalt Iddi (læreren min)) ikke kan klokka. Jeg skulle altså være inne i 45 minutter. 15 min presentasjon av problemstilling, 15 min eksperiment og 10 min utspørring. Det ville bli et rent mareritt. Jeg satset alle korta på presentasjonen min og pugget så hardt at den satt som støpt. Resten fikk bare bære eller briste.
"No skal du grilles!" Sleskt blikk fra Iddi. "GRILLPARTY!" Han lo rått. Nervøst pakket jeg opp datan og begynte. Grilling og grilling Fru Blom.. Jeg rakk å gjør ferdig presentasjonen og halve eksperimentet før Iddi presterte å si; "Nei, no e du no over tida.. Vi må få inn neste mann!" Det var gått 23 minutter. Rart var det at ingen var kommet enda, men Iddi skjønte ingenting. "E får no gå å ta me en kaffi e da.." Han fortalte meg at jeg var veldig flink og at han så jeg visste hva jeg holdt på med. Haha. Dummeste! Vill i blikket sa jeg takk for meg og nærmest løp ut av rommet. HURRA!
Det værste var at dette skjedde med flere elever, mens noen var inne nesten en time. Iddi du Iddi. (Håper ikke han leser dette. Tehe. Jeg er ond.)

Dette er fra i går kveld. Siste liten som jeg er, satt jeg å leverte inn siste delen av tentamen. Den skulle leveres inn før 00:00. Rundt elleve begynte jeg å skrive rapporten om hva jeg har gjort de siste dagene. Herregud. Jeg skrev så mye bull! Her har jeg 10 sekunder på meg å levere PowerPointen. Panic? Yes, very much. But no. Lisa Unstoppable did it again.
Over til noe mye mer spennende .. I dag har jeg spilt golf. Eller, spilt? Jeg putta i greenen og slo fra driving-ranchen. Sant? Tehe. Jeg var driiitgod!! Spesielt da jeg slo ballene i feil retning og inn i et gjerde. Jeg druste også kølla i bakken utallige ganger. Kølla bomma også på ballen. Uansett hvor mye jeg sikta, ville ikke kølla treffe. U.M.U.L.I.G.
Men, jeg fikk også noen gode slag. Da klappa golf-mannen og sa at man ikke trengte å diskutere om jeg var flink eller ikke.

Herregud for et spennende liv jeg har. Har så mye å fortelle. På vei hjem fra trening i dag så vi et tivoli. Jeg hoppa opp og ned i baksetet som en tissatrengt unge. Impulsiv som jeg (og vennene mine) er, stoppa vi bilen og tok den villeste saken vi så. Extreme. Ja, den het Extreme. Suitable, I must say. (dette var ikke toppunktet!)

Pju. Jeg er utslitt. Både fysisk og psykisk. Noen som kan skaffe meg musikken vi hadde på spinningen i går? Jeg ble helt redd av den. SERIØST. Den var sånn, mmmmmmMmmmMMMMmmm. Okei, det ble litt vanskelig. Men det hørtes ut som spinningsalen ble innvadert av spøkelser og zombier, og alle plutselig ble helt frelst. Det var dritskummelt. Gi meg den musikken så konverterer jeg til zombiene. God natt. Nå trenger jeg hvile. Frem til klokken 06:27. Da ringer vekkerklokka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha:D Vi hadde en veldig morsom dag ja:P

Men du vet at 15+15+10=40;)

Ingrid sa...

hehehe! Idar ekje heilt go, nei! haha!
menneåhh.. ej mæ vil spele golf!!:(

Lisa. sa...

f(x)=1000*x(Sara?hehe): Feil.
15+15+10=23
ingrid: Ja, det var skikkelig kos! Vi må dra når du blir frisk igjen :D

Saraaa sa...

Hehe, kul lærer du har da... :P Jeg vil å på tivoli!!! :D

anita_senorita sa...

Den karusellen er bare RÅ!