Jeg prøver egentlig å gjøre matte, men gidder ikke. Har vendt meg til en utrolig dårlig vane i syketiden min og det er å bare gjøre ingenting. Ingenting er et fantastisk tidsfordriv og jeg må ærlig innrømme det at jeg gruer meg til å slutte med det.Just nu har jeg lakket neglene mine røde og nå gleder jeg meg til å komme tilbake på skolen i morgen. Neste uke venter en matteprøve og en fysikkprøve. I'm so happy, so motivated, so prepared and so enthusiastic that I can't wait. NÆT.








Kampen mellom Norge og Kroatia var blitt til en vinn eller forsvinn kamp. Stillingen ble uavgjort 23-23 noe som resulterte i at norges barskeste gutter er ute av dansen. Æsjabæsja. 









.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.bmp)
.jpg)
.jpg)





Det var dagens. Spennende xD Vi bare idrettet oss på skolen i dag. Vi klatret blant annet i klatreveggen, og jeg var manisk god. Jeg kom vel omtrent så langt..
Lolle meg.

Jeg har ENDELIG funnet igjen ipoden min! Den har vært borte i.. Skal vi se.. Fem dager. Hvordan har jeg overlevd? Det er endel sanger som surrer og går nå, og her er min lille favoritt-playlist :)









.jpg)