.jpg)
.jpg)
Hei dere! Ferien min var kul. Jeg er fortsatt litt i feriemodus og det frister rett og slett ikke helt å blogge for tiden. Tar en bloggpause nå, men jeg er nok tilbake om ikke så alt for lenge.Bye bye, for so long ;)
Nå har Synnøve bursdag (gå inn på bloggen hennes og syng bursdagssangen for henne) og om noen få timer reiser vi på ferie. Først skal vi kjøre til Bergen, så skal vi ta fly til Kroatia, så skal vi ta buss til et sted, så skal vi ta ferge til Hvar. Tror jeg. Hihi. Gleder meg kjempemasse!
Er jeg ikke god? Sitter og leser i en bok jeg fikk på jobben. Den er på svensk. Fötterna är huvudsaken. Bravo! Jeg fårstår ingen verdens ting........ Bildene er fine da. Om to dager og fire timer sitter jeg på flyet til Kroatia. Før det skal skje må jeg pakke, kvitte meg med Max og komme meg til Bergen. Hurray. Skal bli utrolig bra med litt ferie må jeg si.. Jeg har på en måte litt ferie nå også da. Eller, jeg har jo ferie! Er alene hjemme og alt. Hmm.. Nå blogger jeg midt på natta igjen. Det er litt kos det. Hører på Lene Marlin nå. Hun er søt. Også er jeg forelska i Kurt Nilsen. Espen Lind er fin. Hva faen er det med disse norske folka da? Plutselig føler jeg meg litt nasjonalromantisk. Æsj, der kom han derre 2 cent fyren.. Eller, var det 2pac, 50 cent eller just a random homie? Vettafæn.
I dag fant jeg en kjempefin blomst i lysrosa tyll, glitter og perler. Festet den enkelt og greit med en sikkerhetsnål til toppen min. Romantisk og fin kontrast til djevel-neglene mine. Ja, jeg har funnet ut at neglene mine alltid er røde. Jeg trengte en forandring, og det fikk jeg.