onsdag 23. juli 2008

Feriemodus

Hei dere! Ferien min var kul. Jeg er fortsatt litt i feriemodus og det frister rett og slett ikke helt å blogge for tiden. Tar en bloggpause nå, men jeg er nok tilbake om ikke så alt for lenge.

Bye bye, for so long ;)

fredag 4. juli 2008

Hipp hipp hurra

Nå har Synnøve bursdag (gå inn på bloggen hennes og syng bursdagssangen for henne) og om noen få timer reiser vi på ferie. Først skal vi kjøre til Bergen, så skal vi ta fly til Kroatia, så skal vi ta buss til et sted, så skal vi ta ferge til Hvar. Tror jeg. Hihi. Gleder meg kjempemasse!

Hipp hipp hurra for Synnøve også sees vi om noen måneder. Oh, I wish. Vi sees nok rundt den 20.juli... Mens jeg er borte kan dere jo bare lese gjennom bloggen min på nytt og lage en ny header til meg.
Takk for seg. Ilu <3

torsdag 3. juli 2008

Det här är mäg ock ën blom.

Er jeg ikke god? Sitter og leser i en bok jeg fikk på jobben. Den er på svensk. Fötterna är huvudsaken. Bravo! Jeg fårstår ingen verdens ting........ Bildene er fine da. Om to dager og fire timer sitter jeg på flyet til Kroatia. Før det skal skje må jeg pakke, kvitte meg med Max og komme meg til Bergen. Hurray. Skal bli utrolig bra med litt ferie må jeg si.. Jeg har på en måte litt ferie nå også da. Eller, jeg har jo ferie! Er alene hjemme og alt. Hmm.. Nå blogger jeg midt på natta igjen. Det er litt kos det. Hører på Lene Marlin nå. Hun er søt. Også er jeg forelska i Kurt Nilsen. Espen Lind er fin. Hva faen er det med disse norske folka da? Plutselig føler jeg meg litt nasjonalromantisk. Æsj, der kom han derre 2 cent fyren.. Eller, var det 2pac, 50 cent eller just a random homie? Vettafæn.

Puss på er!

onsdag 2. juli 2008

Details in the fabric

I dag fant jeg en kjempefin blomst i lysrosa tyll, glitter og perler. Festet den enkelt og greit med en sikkerhetsnål til toppen min. Romantisk og fin kontrast til djevel-neglene mine. Ja, jeg har funnet ut at neglene mine alltid er røde. Jeg trengte en forandring, og det fikk jeg.

I dag har jeg vært på jobb. Hehe, litt morsomt å si det i grunn. Har liksom aldri helt sagt det før. Fjortis-knis! For de som ikke har fått det med seg så har jeg begynt å jobbe på skobutikk. I dag var andre dagen jeg jobbet. Deilig å føle at man tjener litt penger.

JA! Jeg kjøpte forresten ipod i dag. Eller som pappa liker å kalle det; iiiiiiipod. Sånn på molde-dialekt liksom. Sånn med norsk i liksom. iiiiiiiiiiiiiiiiipodd. Hehe. Den ble rosa. Rosa og fin. Egentlig skulle jeg vel kjøpe rød eller svart, men da jeg fant ut at den rosa var 300 kr billigere enn de andre var saken grei.

Nei dere, nå må jeg gå. iiiiiiiiipodden venter i senga.