I dag hadde jeg på meg masse gamle, gamle saker og ting. De to smykkene var mormor sine da hun levde. De turkise bangelsa og beltet er mamma sine gamle. Beltet hadde mamma da hun var pittelita. Jeg elsker å finne gamle, fine ting!Nå aner jeg ikke hva jeg skal skrive om, så det får bli med dette antrekket i dag :)
Jo! I morgen skal vi spille golf og beach-volley også får vi vite om vi kommer opp i skriftlig eksamen, og i tilfellet - i hva. Åhh.
Kjære Gud, jeg ber på mine knær. Gi meg treningslære eller matte.
AMEN.
.jpg)
21 kommentarer:
Digger smykkene dine!
Det er alltid like gøy å finne gamle ting som man kan bruke nå også (:
Gamle ting er gøy! Spesielt når de faktisk er fine. Fant en skjorte mamma hadde brukt for litt siden også - morsomme saker :) Lykke til med eksamen!
elsker å finne gamle ting :D
herlig armbånd
Likte antrekket :)
Gamle fine ting er gøy :D
Du er søt!
Takk jenter <3
Jeg kom forresten opp i treningslære!! Hurra :D
Hurra Hurra :D
Fine bilder og armebånd/smykker.
Pent antrekk Lisa!
Takk! :)
å, det var sikkert deilig å komme opp i noe du ville (har jeg nemlig ikke erfaring med) ! Så fine smykker :)
stilig antrekk, så mange herlige smykker
Fin blogg;) Digga headern din!!Også hadde du et søtt antrekk:D
Cute outfit!:)
Utrolig mye fint du hadde på deg!! <3
Så fine klær og smykker du hadde!:]
Tusen takk <3
Så fine smykker og armbånd! :)
Så kul outfit! Herlig med gamle smykker og klær :D
Takk :)
We should have a great day today.
Legg inn en kommentar