onsdag 21. mai 2008

Godkveld i stuggu

I dag hadde jeg på meg masse gamle, gamle saker og ting. De to smykkene var mormor sine da hun levde. De turkise bangelsa og beltet er mamma sine gamle. Beltet hadde mamma da hun var pittelita. Jeg elsker å finne gamle, fine ting!

Nå aner jeg ikke hva jeg skal skrive om, så det får bli med dette antrekket i dag :)

Jo! I morgen skal vi spille golf og beach-volley også får vi vite om vi kommer opp i skriftlig eksamen, og i tilfellet - i hva. Åhh.
Kjære Gud, jeg ber på mine knær. Gi meg treningslære eller matte.
AMEN.

21 kommentarer:

Susanne sa...

Digger smykkene dine!

Anonym sa...

Det er alltid like gøy å finne gamle ting som man kan bruke nå også (:

Benedicte sa...

Gamle ting er gøy! Spesielt når de faktisk er fine. Fant en skjorte mamma hadde brukt for litt siden også - morsomme saker :) Lykke til med eksamen!

Ingunn sa...

elsker å finne gamle ting :D

herlig armbånd

ingeborg sa...

Likte antrekket :)

Helene Sofie sa...

Gamle fine ting er gøy :D

Du er søt!

Lisa. sa...

Takk jenter <3
Jeg kom forresten opp i treningslære!! Hurra :D

Peaches sa...

Hurra Hurra :D
Fine bilder og armebånd/smykker.

Mira sa...

Pent antrekk Lisa!

Lisa. sa...

Takk! :)

Signe sa...

å, det var sikkert deilig å komme opp i noe du ville (har jeg nemlig ikke erfaring med) ! Så fine smykker :)

KamillaK sa...

stilig antrekk, så mange herlige smykker

Jeanita Helen sa...

Fin blogg;) Digga headern din!!Også hadde du et søtt antrekk:D

Mystic Girl sa...

Cute outfit!:)

Karoline sa...

Utrolig mye fint du hadde på deg!! <3

Iris sa...

Så fine klær og smykker du hadde!:]

Lisa. sa...

Tusen takk <3

Sara sa...

Så fine smykker og armbånd! :)

Hanne sa...

Så kul outfit! Herlig med gamle smykker og klær :D

Lisa. sa...

Takk :)

Anonym sa...

We should have a great day today.