
Neida, hehe. Genseren er fra bikbok og er dritkul! Ny favoritt i garderoben min :) Har også lyserosa tøysko, knallrosa plastikøredobber og veska til farmor. Deilig og avslappet antrekk.
Var i byen i dag sammen med Marie, Line, Rebekka og Yvonne. Kjøpte meg noen søte klær fra hennes og mauritz (bombe!). Finner alltid noe der jeg. Hehe. Resten av de søte klærne i byen fikk jeg de andre til å kjøpe. Er jeg ikke snill? Da vi hadde tatt runden vår gikk vi og spiste deilig mat på "lat oss ete" som vi liker å kaller det. Nå skal jeg ut på CLS og selge sjokolade, popcorn og pølser til sultne fotballsupportere og etterpå drar jeg rett på kino med søte venner. Vi skal se Mamma Mia.. IGJEN! Blir aldri lei den filmen altså..
Jeg har forresten mista alle blogglinkene mine! Buuhu. De teite datafolkene på skolen fucker hele systemet. Gi meg noen bloggtips da, eller legg igjen din egen adresse, så tar meg en tur ;)
Snakkes godtfolk! <3









Nei, nå må jeg fortsetter mitt nye liv. Rommet mitt og ikke minst klesskapet ser ut som om det er snudd på hodet, og det må det gjøres noe med..







.jpg)
.jpg)








Herregud. Jeg får sånn kick av å kjøre tube jeg. Helt fantastisk! Det er en sånn herlig blanding av skrekk og fryd som er aldeles utrolig. Vi kjørte lenge og jeg vet faktisk ikke helt om jeg hylte eller lo, men det var i allefall kjekt. Om det er noen som har lyst å kjøre med meg er det bare å skrike ut!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
R.I.P. Synnøve.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)