Hvilken farge synes du at jeg burde ha på min nye ipod?
.jpg)
.jpg)
I går fikk jeg verdens søteste smykke av mine søte snille venner. Det er som blomster og godteri på rad og rekke - det kan ikke bli bedre. Dagen i går ble feiret med champagne, grilling, latter, tårer, selvlaget film og verdens beste venner. Kjempekveld! I og med at det var pissvær som vanlig, ble vi sittende inne i naustet med tepper og sovepose..jpg)
I går kveld var vi fire venninner i byen. Først spiste vi på Peppes og etterpå så vi Sex and the city på kino. Herlig herlig film. Gidder ikke skrive noe om alle de fine klærna deres for det vet dere jo allerede alt om. Så, for å skrive om noe annet så kan jeg si litt om de kjære følesesmessige sidene mine. Jeg kan nevne i fleng.
Jeg har fått meg jobb, på skobutikk! ÅH. Jeg er så letta. Men, en ting.. Hva er ditt forhold til syntetisk materiale? Jeg må lære meg alt som er å lære! Hehe. Nå har jeg på en måte tre jobber. Selge sko, male hagegjerde og selge hemp-smykker. Hurra! :) Er det forresten noen som vil kjøpe hemp-smykker? Jeg er veldig flink! Hihi. Send meg en mail på lisastullogtoys@gmail.com og jeg lager hva du vil.
I dag var jeg på Fretex. Jeg liker Fretex. Ikke fordi jeg er fattig eller noe sånt, eller jo jeg er vel litt fattig, jeg prøver hvertfall å sprare litt. Jo, jeg liker Fretex. Det er så mye fint der, eller. Okei, i dag må jeg si meg ganske uening med meg selv, for det er også veldig mye stygt og merkelig på Fretex. I dag for eksempel, fant jeg noe jeg trodde var et søtt lite blårutete skjørt. Dette viste seg å være en shorts! Eller, ikke en shorts - et FAMILIETELT!
I dag skulle jeg egentlig på moa, men så fant jeg ut at det var tidlig trening og at livet mitt var alt for travelt for shopping. Derfor dro jeg inn, jeg mener ut, til Synnøve for å se en film jeg bare hadde med meg coveret på. Kjempebra. Det hele endte med at vi spiste brownies, så TopModel, The O.C. og spilte brettspill. Altså, ble det kjempekoselig likevel! Juhuu. Etter det dro jeg på trening og hun gamle kjerringa ved siden av meg på sirkeltreninga nynna og sang mens hun løftet. Herregud for en oppmuntrende ting å gjøre. Jaja, nå skal jeg spise dagens andre kake-måltid og det absolutt eneste som mangler nå er varmere vær og en stor fin sol på himmelen. Jeg må forresten beklage at dette mer og mer er i ferd med å bli en blogg om været.
Tuddeluu! :D
Herregud. Jeg får sånn kick av å kjøre tube jeg. Helt fantastisk! Det er en sånn herlig blanding av skrekk og fryd som er aldeles utrolig. Vi kjørte lenge og jeg vet faktisk ikke helt om jeg hylte eller lo, men det var i allefall kjekt. Om det er noen som har lyst å kjøre med meg er det bare å skrike ut!
Typisk. Nå har jeg vært på klassetur. Eller, det var vel egentlig torsdag og fredag. Vi skulle liksom på villmarkstur (som jeg liker å kalle det). Vi skulle være litt Lars Monsen. Men, selvfølgelig måtte det skje noe. Regn. Mer regn. PØSREGN. En del av oss jublet litt inni oss. Noen også utenpå. Nå kom turen til å bli komprimert (som Even liker å kalle det) til en dag. Ikke det at jeg ikke liker villmarksturer, det er ikke det. Det er bare det at denne turen ble ikke noe villmarkstur. Det ble kamping i lavvo, midt i byen, et steinkast fra kiwi, offentlig do og Color Line Stadion. Herlig. Det regnet fortsatt. Masse! Vi padla i kano og øvde på å velte i kano, i regn. Vi stekte tolv pakker kjøttdeig, i regn. Vi slo opp lavvo og telt, i regn. Vi kjørte tube og vannski, i regn. Vi grilla, i regn. Herregud. Læreren vår tok taxi til butikken og kjøpte mat. Men jo, vi skulle ikke være pinglete å avlyse turen. Det verste var at jeg ble så våt at jeg ikke klarte å bry meg lenger. Det gikk rett og slett ikke an å bli våtere. Vi var ute i regnet på en campingplass en hel dag uten noe spesiellt program. Ikke mye å gjøre på for å si det sånn. Da klokka var elleve la vi oss inn i lavvoene. Klærne var gjennomvåte, men de hadde jo ingen plass å tørke. Klikk! Dagen etter fikk jeg karakterene mine og dro hjem. Da ble jeg straks blidere. Nå er jeg tørr og skal ikke bry meg noe mer om skole på 2 måneder! Ekke d kult så vetsje e.
La det bli sommer! Nå har jeg nemlig alt jeg trenger. Ny kjole, nye sko og nytt belte. Hurra! Jeg lurer på om jeg har sagt det før (jo, det må jeg ha gjort).. Jeg er en tilbudsfrik, og jeg digger det! Skoa kosta 150 og 100, hvilket vil si at jeg sparte cirka 700 kr. Beltet kostet 19 kr og var i nydelig fint skinn. Kjolen var ikke tilbud da, men den var jo helt adorable! Var den ikke? Jeg lurer litt på om den er for kort. Eller, mamma lurer på om den er for kort. Hehe. Er den?
Dessuten har jeg spist berlinerbolle. Den var litt god :)

familie og alt som egentlig følger med i en ganske uvanlig, helt vanlig hverdag. Bøkene er tykke, men lettleste. Hver gang jeg er ferdig med en bok vil jeg at den skal være lenger. Jeg får liksom en sånn tom følelse inni meg. Vil ha mer! MER! MER!.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Det er 23 grader ute. Klokken er 20:18 og kveldssola skinner svakt gjennom det tynne skylaget på himmelen. Jeg sitter fortsatt lettkledd og koser meg i de fine hvite hagemøblene midt på gressplenen i hagen. Kniven skjærer fint gjennom sommerkoteletten og bernaisesausen kiler meg lett i nesa. Jeg hører på fin og rolig musikk og slapper skikkelig av..jpg)
grunn av rørarbeid eller hva søren. I alle fall, jeg holdt på å bli bli gal i hodet og slå knute på kroppen min! Jeg kasta meg på sykkelen og ett minutt senere stod jeg på moloen. Sola steika som aldri før fra den skyfrie himmelen. Jeg stod å lo høyt av meg selv da jeg skulle til å hoppe uti. Jeg bli så gira av sånt jeg. Plutselig tok jeg meg selv i å løpe mot kanten av "stupet" og hele veien fra jeg hoppe til jeg spratt opp igjen av vannet - fnisa jeg. jeg knisa og fnisa i et sett. Om smilebåndene holdt på å gå helt rundt. Åh.
Jeg elsker slike øyeblikk da man ler og er glad uten at man helt klarer å forklare det.