mandag 4. august 2008
Lisas tull og tøys
.. er oppe og går igjen! Som dere sikkert ser har jeg fått fikset litt på bloggen og nå er jeg klar for å begynne på nytt. Hva synes dere om den nye looken? Funker den? :) Hehe. Tror jeg trengte litt forandring og ny inspirasjon egentlig.. Det er hvertfall kjekt å være tilbake! :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
.jpg)
9 kommentarer:
Synes det ble fint :)
kjempe fint! :D
fresh look! og kult smykke du har :D
Den funker! :D ILove rosa :)
Hey! :D
Godt å se at du e tilbake i bloggemodus no ;) og layouten va skikkelig sommerlig!
Søøt header, skikkelige sommerbilder :)
Kul header! :D
Flink fotograf du må ha hatt på et par av bilda i headeren der! ;D Hih.
Good to have you back! Finally :D
Legg inn en kommentar