
I dag skulle jeg egentlig på moa, men så fant jeg ut at det var tidlig trening og at livet mitt var alt for travelt for shopping. Derfor dro jeg inn, jeg mener ut, til Synnøve for å se en film jeg bare hadde med meg coveret på. Kjempebra. Det hele endte med at vi spiste brownies, så TopModel, The O.C. og spilte brettspill. Altså, ble det kjempekoselig likevel! Juhuu. Etter det dro jeg på trening og hun gamle kjerringa ved siden av meg på sirkeltreninga nynna og sang mens hun løftet. Herregud for en oppmuntrende ting å gjøre. Jaja, nå skal jeg spise dagens andre kake-måltid og det absolutt eneste som mangler nå er varmere vær og en stor fin sol på himmelen. Jeg må forresten beklage at dette mer og mer er i ferd med å bli en blogg om været.
Tuddeluu! :D
.jpg)
14 kommentarer:
Uuh, jeg liker det. Tunikaen var pen :)
herliiig antrekk :DD
åh, så søtt antrekk! :D
Haha, jeg som jubler for over 2000 besøkende også kommer du med 10 000 x)
å sann btw liker tunikan, den var pen :D
fint antrekk hvor er beltet fra?
Takk, alle sammen :) Beltet kjøpte jeg på fretex til 19 kr :D
Fin tunika! Og ikke minst pent antrekk!
Gratulerer! Fin shorts, og likte godt strømpebuksen din;)
eslker antrekket, hvor er overdelen fra?
tunikaen var rååfin!
Herlig outfit, tunikaen var kjempefin :)
Tusen takk alle sammen! Dere er råsøte <3
Tunikaen er fra vero moda :)
sinnsykt fin tunika :D
Digger toppen og beltet! Og ikke minst fargene
Legg inn en kommentar