skip to main
|
skip to sidebar
onsdag 23. april 2008
Poll
Jeg vet hva dette betyr. Jeg har for vanskelige spørsmål i pollen min. Right? Jeg skal skjerpe meg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Antall besøk siden 24.02.08
html hit counter code
Lisa.
Lisa.Jente.18år.Sol. Sommer.Mote.MAT. VENNER.Skole.Klær. Håndball.Idrettsfag. Reising.Musikk.Godteri.Musli. Sko.Fotoknipsing.Vann.Strømper. Krøller.Fregner.Eple til læreren. Latter.Krampe.Happyface:D
Vis hele profilen min
Andre bloggere
Arma
Gunnhild
Helene
Ingrid
Julie Aida
Kamilla
Karen
KarolineNatalia
Kristina
Lina
Linnéa
LisaPlace
Susanne
Synnøve
Toro
Ålesunds Gatemote
Etiketter
Hverdagstull
(73)
Outfit
(44)
Tøys
(20)
Poll-resultater
(19)
Video
(18)
Nye kjøp
(9)
Bilder
(8)
Mote
(8)
Svar på spørsmål
(4)
Anbefaling
(1)
Gjesteoutfit
(1)
Kreativitet
(1)
Nyheter
(1)
Bloggarkiv
▼
2008
(159)
►
august
(14)
►
juli
(4)
►
juni
(25)
►
mai
(21)
▼
april
(24)
11:10
Jeg er en forhekset prinsesse
Nirvana!
How to move from A to B
Hvorfor meldte jeg meg ikke på?
Skilt ved fødselen?
230408
Poll
Svar på spørsmål #4
Hva ville du gjort motherfucker?
I dag har jeg..
Så flaut
Norges nye bodybuilder
Utenlands sier du
Effektive Lisa
LOVE
I det kreative hjørnet
Bilder er finere med musikk
Svar på spørsmål #3
Wow!
Jer er IKKE en brann supporter.
Why?
Kom å vask speila mine da!
All in one
►
mars
(21)
►
februar
(21)
►
januar
(29)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar