8 become 1. Snubla over denne på youtube, og synes den er kjempebra! Lasta den ned med en gang. Eller, jeg mener.. Kjøpte plata ;) I denne mixen er det åtte forskjellige sanger! Giiisp!
HAHA! Denne er best! Minner meg om PC-spillet til Monsterbedriften. Ja, Monsterbedriften.. Hadde en "Sean-Paul-periode" for noen år siden. Dette var samtidig som vi fikk Monsterbedriftens PC-spill i julegave. Er ikke det en fin combo så vet ikke jeg XD Sean-Paul er en fengende type..
Så forresten at det var en ålesunder som hadde laga disse, pluss mange flere. Da ble jeg MEKTIG imponert!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
.jpg)
2 kommentarer:
Ååå, så fin den første sangen var!
fin fin
Legg inn en kommentar