onsdag 2. april 2008

All in one

8 become 1. Snubla over denne på youtube, og synes den er kjempebra! Lasta den ned med en gang. Eller, jeg mener.. Kjøpte plata ;) I denne mixen er det åtte forskjellige sanger! Giiisp!


HAHA! Denne er best! Minner meg om PC-spillet til Monsterbedriften. Ja, Monsterbedriften.. Hadde en "Sean-Paul-periode" for noen år siden. Dette var samtidig som vi fikk Monsterbedriftens PC-spill i julegave. Er ikke det en fin combo så vet ikke jeg XD Sean-Paul er en fengende type..

Så forresten at det var en ålesunder som hadde laga disse, pluss mange flere. Da ble jeg MEKTIG imponert!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, så fin den første sangen var!

Ingunn sa...

fin fin