onsdag 30. april 2008

11:10

Alt var klappet og klart. Vekkerklokka var på og jeg hadde en time og tyve minutter å komme meg av gårde på. Jeg skulle stå opp, gå på badet, rense ansiktet, sminke meg, kle på meg, spise frokost, printe ut programmet til treningsøkta og komme meg opp til Karoline til klokken 11:20. God tid. Vi skulle ha en slags tentamen i Trening og Ledelse, så det var litt viktig å komme tidsnok.

Men hva skjer? Jo. Jeg våkner, ser på klokka. 11:10. På TI MINUTTER skulle jeg gjøre en titusen ting og i tillegg bruke 5 minutter på å gå opp til Karoline. Panikk. Panikk. Panikk. Skru på datan, løpe på badet, "Vebjørn, LAG FROKOST!" (stakkars broren min), rense ansiktet, printe ut programmet, kaste på seg random klær, rive med seg dusjtøy og skift, løpe ut av døra, løpe tilbake halvvegs opp til karoline for å hente glemte saker og ting, løpe tilbake. Puuh. Utrolig nok, rakk jeg det. Jeg var hos Karoling 11:23. Dritstolt (og svett).


Nå ligger jeg i hagen på et grønt fleesepledd. Hvilepuls. Frisk vind i håret og bare en bikini på. Sweet musikk spilles av og jeg nyyyyter livet. Isbiter, appelsiner, pepsi og lukten av sommer er på plass. Fuglene kvitrer og det samme gjør jeg. Nå nyter jeg ferien frem til mandag. Herlig. Nå ligger jeg og leser en bok om fysikk sommerfugler, blomster, rosa kjoler og fuglesang. Livet er flott.

Syng med! Det gjør jeg :)

4 kommentarer:

Martine sa...

Haha, du er rask :O Deilig med fridager!

I.S sa...

Det er utrolig hvor rask man kan være når man bare MÅ! hehe.. Kjenner til den situasjonen der :)

Ingrid sa...

Haha! Hærlig! Kjenne til dinna stressfaktoren atlså! Håpe d gjekk bra på "tentamen" då;) (he forresten ikkje haurt at dokke/oss sku ha tentamen i d, ej..hmm..)

Lisa. sa...

ingrid: Tror egentlig det bare var for å gjøre noe.. Vi kunne ikke være på skolen av en eller annen grunn, og da måtte vi jo finnen noe å gjøre på ;p