Men hva skjer? Jo. Jeg våkner, ser på klokka. 11:10. På TI MINUTTER skulle jeg gjøre en titusen ting og i tillegg bruke 5 minutter på å gå opp til Karoline. Panikk. Panikk. Panikk. Skru på datan, løpe på badet, "Vebjørn, LAG FROKOST!" (stakkars broren min), rense ansiktet, printe ut programmet, kaste på seg random klær, rive med seg dusjtøy og skift, løpe ut av døra, løpe tilbake halvvegs opp til karoline for å hente glemte saker og ting, løpe tilbake. Puuh. Utrolig nok, rakk jeg det. Jeg var hos Karoling 11:23. Dritstolt (og svett).
Nå ligger jeg i hagen på et grønt fleesepledd. Hvilepuls. Frisk vind i håret og bare en bikini på. Sweet musikk spilles av og jeg nyyyyter livet. Isbiter, appelsiner, pepsi og lukten av sommer er på plass. Fuglene kvitrer og det samme gjør jeg. Nå nyter jeg ferien frem til mandag. Herlig. Nå ligger jeg og leser en bok om

Syng med! Det gjør jeg :)
.jpg)
4 kommentarer:
Haha, du er rask :O Deilig med fridager!
Det er utrolig hvor rask man kan være når man bare MÅ! hehe.. Kjenner til den situasjonen der :)
Haha! Hærlig! Kjenne til dinna stressfaktoren atlså! Håpe d gjekk bra på "tentamen" då;) (he forresten ikkje haurt at dokke/oss sku ha tentamen i d, ej..hmm..)
ingrid: Tror egentlig det bare var for å gjøre noe.. Vi kunne ikke være på skolen av en eller annen grunn, og da måtte vi jo finnen noe å gjøre på ;p
Legg inn en kommentar