

Ærlig talt! Nå har jeg hoppa rundt i 3 timer og 21 minutter! Tok 214 bilder og alle var øgly bøgly.. Men, men. Siden det begynner å nærme seg evigheten siden jeg la ut antrekk sist, slenger jeg like gjærne ut noen bilder :)
Anyways. Nå skal jeg snart opp å rydde på meny. LID. Etterpå skal vi trene for første gang på 1, 2, 3, snart 3 uker. LORD JESUS CHRIST! Hvor har tiden blitt av? Gleder meg hvertfall. Og det er bra (:
Bla, bla, ukebla.
.jpg)
11 kommentarer:
hvordan renser du huden din og hvilke produkter bruker du?
sliter med uren hud :/
Nice outfit..!!
Finner du noen som vil vaske speilene dine, så kan du bare sende de videre til meg etterpå..!
anonoym: har skrevet om det her: http://lisastullogtoys.blogspot.com/2008/03/du-mkke-komme-her-og-komme-her.html
karoline: det er notert ;) Takk forresten :D
Du vet den ene sokker som alltid forsvinner?
Den havner der hvor tiden også havner når den har blitt brukt.
Haha. Du sier noe der arma ;p
Hvorfor ber du vennene dine kommentere på bloggen din? Har du ikke nok kommentarer? :p
Stilige smykker :P
aud malen: hæ!? hva snakker du om?
panu: takk :D
ådæægern. så freshe smykker:D
ådæægern. haha. nå lo jeg! takk ;p
Stilig smykke :D
Legg inn en kommentar