Fikk ikke til å klippe å lime jeg. Vet ikke helt, men programmet likte visst ikke filmene mine ;p Men her får du i alle fall den ene filmen. Var jo egentlig meningen jeg skulle redigere litt, men siden du er så heldig - får du real me :) Kos deg!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
.jpg)
17 kommentarer:
Gøy med videoblogg :)
Artig med video, flere flere ;)
:D Kjempeartig ! (Y) Veldig bra :p
Filma du bare; så la du d ut etterpå på bloggen eller spesielt program som skal til ?
Kult me videoblogg da! :D
Takk dere! :D
gunilla: Jepp, det er bare det som skal til. Ikke noe ekstra program eller noe ;)
Så gøy! Morsomt å se deg, du er søt:)
Hehe! Tusen takk, Susanne :D
Cute <3 Fantastisk blog!
Oj, tusen takk idapida :O
Lisa! Haha, så gøy å se deg på video ;P veldig bra blogg du har fått til forresten ;) Holder meg oppdatert hver dag:) Lag litt flere videoer!
Jeg ler høyt når du sier "HALLO! Ehe." Ikke bare en gang, men mange. REPLAYREPLAYREPLAY. Kjempeartig! :D
Off, haha. Det var fælt :P Hadde egentlig tenkt å klippe det vekk. Skulle jo pro'an me å legge på musikk, klippe og redigere. Men det var nok lettere sagt enn gjort ;)
Men det er fint dere ler av meg. Men vær så snill. Styr dere.
Elsker bloggen din<3
Kan du laste opp en film med bukse og skjerf? har Så lyst til å se hvordan du kombinerer det. kOZ<3
Så kjekt min anonyme venn :)
Men er det ikke det jeg nettopp har gjort da? Det er en video. Og jeg har blant annet på meg bukse og skjerf.. :)
så søt du er!
Gleder meg til å se rommet ditt! Er du like flink på interiør som på mote? Den sangen var skikkelig fin! Kan du komme med flere motetips? Jeg og vil bli populær! =D
HEI DU ER SÅ SØT<3
skjønner ikke hvor du får det fra..! lurte på om du hadde kjæreste jeg? men da hadde vel du kanskje skrvet om han her..? oppdaterer meg på bloggen din hver dag! håper på å se mange flere filmer av deg:D
kos og klem
Legg inn en kommentar