Da jeg kom hjem fra skolen tok jeg med meg en liten kokosbolle, ipoen og Max ut på tur. Herrligt. Det har forresten kommet snø i Ålesund. Tja, greit nok. Mye is på veien og jævlig lett å falle pladask. Men, den forsvinner nok etter noen dager likevel ;p Hehe, lærte forresten noe artig på skolen i dag. Noen treningssenter lærer eldre mennesker fallteknikk. Se for dere bestemor med rullator gli på isen løse det hele med en elegant rulle. Lættis.
Max liker seg i alle fall i snøen :)



.jpg)
4 kommentarer:
Såå søøøt:)
oh, så søt hund!
Å herregud så søt hund, hva slags rase er det ?
Max er Svensk Lapphund. Kjempesøt :)
Legg inn en kommentar