tirsdag 22. januar 2008

A word came true

Det BLE fint vær i dag, og jeg POSTET faktisk antrekk i dag :)
Utsikten er vår og fotografen er meg. Fabelaktig. Haha.
Mulig jeg ser veldig lite på TV, men jeg så denne reklamen først i dag og syntest den var knallmorsom!! Liker ikke kaviar da..
Ha en fortsatt god tirsdag ;)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Søteste ! Hehe.. Så reklama først i dag, no for litt siden.. Haha !
Skal ha en fin torsdag ja, d må du me ! :D

Anonym sa...

Tirsdag meinte e.. heehe !**

Helene Sofie sa...

Den reklama er bra ja! Fint antrekk ;)

M sa...

Jeg ser aldri på tv, så denne var ny for meg. Haha!

Anonym sa...

vELDIG BRA REKLAME. HIHI! HOT STUFF!<3

Johanne sa...

fint antrekk! :) digger reklamen!

Anonym sa...

Liker så godt bloggen din :) er sulten på flere mote poster. som ja, hvor henter du inspirasjon fra, hvem er dine moteikoner osv? Kanskje litt om hvilke moter du vil gå for i 2008 osv? Hadde vært dødskult av deg altså :)

Lisa. sa...

Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen. Dere gjør det kjekt å blogge :)

hilde: skal prøve å komme med en slik post til helga. Kjekt at du liker bloggen :D

Ida sa...

Søt tunika! Hvor er den fra? elsket fargen<3

Lisa. sa...

Ida: Den er faktisk fra barneavdelingen på h&m, bestilte den i høst for 79 kr eller noe sånt :)

Anonym sa...

Uff, e syns den babyen e dritekkel!

Lisa. sa...

Hihi. Eline da ;p