onsdag 9. januar 2008

Ååå-nei

I dag har jeg gått med en genser jeg har trodd var blå i et halv år. Det kom som et stort sjokk, og også en stor skuffelse da vennene mine begynte å le og iherdig insistere på at genseren min var svart. Jeg vil at den skal være blå, men nå begynner jeg å tvile..
Er den virkelig svart?



6 kommentarer:

joakimgran sa...

Haha. Jeg kjøpte meg en genser på fredag som jeg trodde var mørkegrønn, men akkurat idag fikk jeg hånlig tilbakemelding og klar beskjed om at den var svart! så jeg tør påstå at forstår deg til en viss grad, lol

Synnøve sa...

Den er nok sort! Haha. Blå du liksom ;) Søta.

Lisa. sa...

Øh! Har du visst dette hele tida Synnøve? Den er jo blåå :(

Heia meg og deg joakim :D

Heartec sa...

Du er herved linket!

Marte sa...

den ser sort ut på bildet:D

Anonym sa...

Den e SVART :D