I dag har jeg gått med en genser jeg har trodd var blå i et halv år. Det kom som et stort sjokk, og også en stor skuffelse da vennene mine begynte å le og iherdig insistere på at genseren min var svart. Jeg vil at den skal være blå, men nå begynner jeg å tvile..
Er den virkelig svart?
6 kommentarer:
Haha. Jeg kjøpte meg en genser på fredag som jeg trodde var mørkegrønn, men akkurat idag fikk jeg hånlig tilbakemelding og klar beskjed om at den var svart! så jeg tør påstå at forstår deg til en viss grad, lol
Den er nok sort! Haha. Blå du liksom ;) Søta.
Øh! Har du visst dette hele tida Synnøve? Den er jo blåå :(
Heia meg og deg joakim :D
Du er herved linket!
den ser sort ut på bildet:D
Den e SVART :D
Legg inn en kommentar