Kampen mellom Norge og Kroatia var blitt til en vinn eller forsvinn kamp. Stillingen ble uavgjort 23-23 noe som resulterte i at norges barskeste gutter er ute av dansen. Æsjabæsja.
Vi spiller mot Sverige om 5. plassen og er uansett sikret en "god" plassering. Menmen. Vet ikke om det er noen håndballinteresserte der ute jeg? Hehe. Jeg er i alle fall det.
For min egen del har jeg ikke trent håndball denne uken og har lenge slitt med beinhinnebetennelse. Er så deppa for tida at jeg vurderer å slutte. De som kjenner meg vil nok bare le av dette, men - jeg er faktisk drittlei av alle skadene. Trenger sårt noen tips. Så er det noen som (bare sånn tilfeldigvis) har en vidunderkur i baklomma for å bli kvitt beinhinnehelvette mitt?
.jpg)
7 kommentarer:
så kul header du har:D
gå til en fysioterapeut for kortbølge behandling. gjør litt vondt, koster en god del men bruker som oftest å fjerne den helt! Veldig effektivt :)
Jeg trur medi3 er best på detta
dritt at NOrge e ute! men tross alt ikkje et dårla mesterskap alt i alt då..:)
desverre hekje ej nokken vidunderkur til beinhinnebetennelse.. he hatt d i 1 1/2 år no, so veit ka låkt å deprimerande d e! men prøv kortbølge behandling på medi3, jogg ned etter trening å kamp (uten sko), innleggssåla tilpassa foten din, strekk ut masse å hold leggane varme, men is ned om d verke veldig masse for å dempe betennelsen...
ja, d e tipsa ej he fått, men hekje blitt kvitt d, men hekje prøvd kortbølge behandling endå.. kanskje d gjer utslaget;)
hold motet oppe å ikkje gi opp!:) handball e knall!
kamilla: Jeg eier i paint!
Anonym: skal forhøre meg mer om denne kortbølge-saken ;) Takk for tips!
Ingrid: ja, samme her. ingenting funka :( Men jeg holder ut! :D
Huff, beinhinnebetennelse har jeg og, og det er fryktelige greier. Jeg spiller ikke håndball lenger, men da jeg spilte var jeg nødt til å kjøle ned bena etter trening/kamp. Gjerne med ispose e.l. Vet ikke om du allerede gjør det, men det hjelper litt hvertfall:)
Ah, så kjipt med beinhinnebetennelse! God bedring. Kjempefin blogg :D
Takk for det benedikte :)
Legg inn en kommentar