mandag 21. januar 2008

Lost - Michael Buble

I dag har vært en chill dag. På skolen hadde vi en håndballøkt, en styrkeøkt, deilig grøt til lunsj og så var dagen omtrent over. Sara fikk lappen i dag. Hurra! Vi skal kjøre alene til trening i dag :D Det skal bli fett. Please don't stop the music! Haha.
Da jeg kom hjem fra skolen tok jeg med meg en liten kokosbolle, ipoen og Max ut på tur. Herrligt. Det har forresten kommet snø i Ålesund. Tja, greit nok. Mye is på veien og jævlig lett å falle pladask. Men, den forsvinner nok etter noen dager likevel ;p Hehe, lærte forresten noe artig på skolen i dag. Noen treningssenter lærer eldre mennesker fallteknikk. Se for dere bestemor med rullator gli på isen løse det hele med en elegant rulle. Lættis.
Max liker seg i alle fall i snøen :)



4 kommentarer:

Renate sa...

Såå søøøt:)

Helene Sofie sa...

oh, så søt hund!

N-man sa...

Å herregud så søt hund, hva slags rase er det ?

Lisa. sa...

Max er Svensk Lapphund. Kjempesøt :)