torsdag 14. august 2008

Tre venninner, et kamera og et brak

Oss. I går var vi tre venninner og et kamera. Vi fiksa oss, smika hverandre, dro på oss støvlene og gikk ned til vannet. Kjempegøy tidsfordriv igrunnen! Vi hoppa rundt om kring på berget og knipset masse bilder.

Men, like etter vi var ferdige begynte det å pøse ned. Det regna som aldri før og om kvelden skjedde noe jeg aldri har opplevd makan til. Det største tordenbraket i min livs historie fant sted. Først ble hele kjøkkenet lyst opp, og før man fikk tid til å begynne å telle sekundene dundret det løs. Det tordna kjempelenge og hele huset rista! Jeg falt liksom sammen på gulvet av sjokk. Dritskummelt! Men ja, her er noen bilder av meg som vi tok i går.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder!

Marthe Sofie sa...

Likte alle bildene, men nr to var superfantastisk NYDELIG :)

Anette sa...

Fine bilder alle, men nr to var bare fantastisk fint :-)

Yumi sa...

De støvlene var serriøst rå!

Anonym sa...

du kledde det båndet!

Lisa. sa...

Så snille dere er alle sammen! :)

Anonym sa...

ooo, bilde nummer to så ut som et cd-cover på en måte, var utrolig fint ^^
var fælt så det lynte og tordna ja, var ute å gikk tur jeg da og var ikke helt sikker på hvor jeg skulle gjøre av meg. Men ble heldigvis ikke truffet siden jeg er så lav at jeg praktisk talt går i ett med bakken ;)

Camilla Didriksen sa...

Fine bilder :)

Anonym sa...

Kjempefine bilder! Det båndet kledde du virkelig!

Anonym sa...

Det va faktisk en heftig dag må e si! :D

Lisa. sa...

veronica: tusen takk! :D Uff, det var bra vi overlevde ;)
camilla og lena: takk! ;D
marie: ja, ikke sant. heftig!

Anonym sa...

herlige bilder :D

Lisa. sa...

takk! :D

m sa...

nydelige krøller du har!

Lisa. sa...

Takk!! :D