Oss. I går var vi tre venninner og et kamera. Vi fiksa oss, smika hverandre, dro på oss støvlene og gikk ned til vannet. Kjempegøy tidsfordriv igrunnen! Vi hoppa rundt om kring på berget og knipset masse bilder.
Men, like etter vi var ferdige begynte det å pøse ned. Det regna som aldri før og om kvelden skjedde noe jeg aldri har opplevd makan til. Det største tordenbraket i min livs historie fant sted. Først ble hele kjøkkenet lyst opp, og før man fikk tid til å begynne å telle sekundene dundret det løs. Det tordna kjempelenge og hele huset rista! Jeg falt liksom sammen på gulvet av sjokk. Dritskummelt! Men ja, her er noen bilder av meg som vi tok i går.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
15 kommentarer:
Vilka fina bilder!
Likte alle bildene, men nr to var superfantastisk NYDELIG :)
Fine bilder alle, men nr to var bare fantastisk fint :-)
De støvlene var serriøst rå!
du kledde det båndet!
Så snille dere er alle sammen! :)
ooo, bilde nummer to så ut som et cd-cover på en måte, var utrolig fint ^^
var fælt så det lynte og tordna ja, var ute å gikk tur jeg da og var ikke helt sikker på hvor jeg skulle gjøre av meg. Men ble heldigvis ikke truffet siden jeg er så lav at jeg praktisk talt går i ett med bakken ;)
Fine bilder :)
Kjempefine bilder! Det båndet kledde du virkelig!
Det va faktisk en heftig dag må e si! :D
veronica: tusen takk! :D Uff, det var bra vi overlevde ;)
camilla og lena: takk! ;D
marie: ja, ikke sant. heftig!
herlige bilder :D
takk! :D
nydelige krøller du har!
Takk!! :D
Legg inn en kommentar