mandag 4. august 2008

Lisas tull og tøys

.. er oppe og går igjen! Som dere sikkert ser har jeg fått fikset litt på bloggen og nå er jeg klar for å begynne på nytt. Hva synes dere om den nye looken? Funker den? :) Hehe. Tror jeg trengte litt forandring og ny inspirasjon egentlig.. Det er hvertfall kjekt å være tilbake! :)

9 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Synes det ble fint :)

Johanne sa...

kjempe fint! :D

M sa...

fresh look! og kult smykke du har :D

Peaches sa...

Den funker! :D ILove rosa :)

Anonym sa...

Hey! :D

Anonym sa...

Godt å se at du e tilbake i bloggemodus no ;) og layouten va skikkelig sommerlig!

Marthe Sofie sa...

Søøt header, skikkelige sommerbilder :)

Line sa...

Kul header! :D

Anonym sa...

Flink fotograf du må ha hatt på et par av bilda i headeren der! ;D Hih.

Good to have you back! Finally :D