
Et par bøker av Keyes er det første jeg legger i kofferten når jeg skal på ferie og for to år siden da Eline og jeg var i Tyrkia leste vi de hele tiden, om og om igjen. Vi hadde høytlesning også, noe som alltid endte opp i evige latterkramper. Helt serr! Du må lese bøkene!
Bøkene handler om unge kvinners forhold til menn, sex, hverdagsproblemer,
familie og alt som egentlig følger med i en ganske uvanlig, helt vanlig hverdag. Bøkene er tykke, men lettleste. Hver gang jeg er ferdig med en bok vil jeg at den skal være lenger. Jeg får liksom en sånn tom følelse inni meg. Vil ha mer! MER! MER!
familie og alt som egentlig følger med i en ganske uvanlig, helt vanlig hverdag. Bøkene er tykke, men lettleste. Hver gang jeg er ferdig med en bok vil jeg at den skal være lenger. Jeg får liksom en sånn tom følelse inni meg. Vil ha mer! MER! MER!Har du lest noe av Marian Keyes før kanskje?
.jpg)
8 kommentarer:
'Lucy Sullivan skal gifte seg' leser faktisk jeg også nå, kjøpte den i går :D
Hihi. Kult! Synes den virker kjempebra allerede jeg! :)
Haha, artig bilde!
Tante er gal etter Marian Keyes.
<3 <3 <3 <3 <3
Åå, kanskje d hadde vært nåkke :)
E d sånn at man bør begynne på 1. boka elleR ? ;))
Neida, det trenger man ikke. Bare å velge å vrake :)
Den beste boka av de da ? :)
Hmm.. Vanskelig. De desperates cafè og Sushi for nybegynnere synes jeg er best. Eller.. Tja, alle er bra! :)
Legg inn en kommentar