Jeg har fått meg jobb, på skobutikk! ÅH. Jeg er så letta. Men, en ting.. Hva er ditt forhold til syntetisk materiale? Jeg må lære meg alt som er å lære! Hehe. Nå har jeg på en måte tre jobber. Selge sko, male hagegjerde og selge hemp-smykker. Hurra! :) Er det forresten noen som vil kjøpe hemp-smykker? Jeg er veldig flink! Hihi. Send meg en mail på lisastullogtoys@gmail.com og jeg lager hva du vil.fredag 20. juni 2008
Endelig
Jeg har fått meg jobb, på skobutikk! ÅH. Jeg er så letta. Men, en ting.. Hva er ditt forhold til syntetisk materiale? Jeg må lære meg alt som er å lære! Hehe. Nå har jeg på en måte tre jobber. Selge sko, male hagegjerde og selge hemp-smykker. Hurra! :) Er det forresten noen som vil kjøpe hemp-smykker? Jeg er veldig flink! Hihi. Send meg en mail på lisastullogtoys@gmail.com og jeg lager hva du vil.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

.jpg)
18 kommentarer:
glad midsommar :)
Så nydelig du ble på håret <3
Håret blir generelt tørt av farging, noe vi bare må leve med. Jeg har selv hatt en helt syk opplevelse med det der som jeg håper ikke rammer noen! Men prøv Björn Axèn sin hårkur. Du får den på Vita i en liten blå/hvit boks :)
Du ble veldig fin på håret btw, tørt eller ikke (:
gratulere med ny jobb og frisyre. Det ble veldig fint:)
Håret ble kjempefint! Mitt hår blir også tørt etter jeg har tatt striper. Det er viktig å kure det en gang i uken. (:
gratulerer med jobb, får håpe du trives godt i den :)
GRATULERER:D
Så fin du ble på håret! :D
Takk for fine komplimenter og gode tips! :)
syntetisk material vet jeg lite om, men bena puster vell ikke så mye, så derfor svetter du mer..
kjempepen du ble på håret!
Kjempe fin på håret! =) =)
Grattis med jobb:)
Takk :D
Gratulerer med jobb OG ny hårklipp :) Ble veldig pent!
Hvilken skobutikk? Kanskje jeg kommer innom.. ;)
Skopunkten. Hihi :)
hva koster et hemparmbånd ? :)
70 kr kanskje.. Vil du kjøpe? Jeg kan lage med en gang :D
Legg inn en kommentar