tirsdag 17. juni 2008

10 000

Nå har jeg hatt 10 000 besøkende siden 24. februar. Hurra hurra. Og hurra for mamma som har bursdag i dag! :) Mamma gråt da hun leste brevet jeg hadde skrevet til henne. Det var koselig det! Mission completed.

I dag skulle jeg egentlig på moa, men så fant jeg ut at det var tidlig trening og at livet mitt var alt for travelt for shopping. Derfor dro jeg inn, jeg mener ut, til Synnøve for å se en film jeg bare hadde med meg coveret på. Kjempebra. Det hele endte med at vi spiste brownies, så TopModel, The O.C. og spilte brettspill. Altså, ble det kjempekoselig likevel! Juhuu. Etter det dro jeg på trening og hun gamle kjerringa ved siden av meg på sirkeltreninga nynna og sang mens hun løftet. Herregud for en oppmuntrende ting å gjøre. Jaja, nå skal jeg spise dagens andre kake-måltid og det absolutt eneste som mangler nå er varmere vær og en stor fin sol på himmelen. Jeg må forresten beklage at dette mer og mer er i ferd med å bli en blogg om været.

Tuddeluu! :D

14 kommentarer:

Susanne sa...

Uuh, jeg liker det. Tunikaen var pen :)

Line. sa...

herliiig antrekk :DD

Aida sa...

åh, så søtt antrekk! :D

.... sa...

Haha, jeg som jubler for over 2000 besøkende også kommer du med 10 000 x)
å sann btw liker tunikan, den var pen :D

Marta sa...

fint antrekk hvor er beltet fra?

Lisa. sa...

Takk, alle sammen :) Beltet kjøpte jeg på fretex til 19 kr :D

Mira sa...

Fin tunika! Og ikke minst pent antrekk!

Anonym sa...

Gratulerer! Fin shorts, og likte godt strømpebuksen din;)

Ingunn sa...

eslker antrekket, hvor er overdelen fra?

Kristine sa...

tunikaen var rååfin!

ingeborg sa...

Herlig outfit, tunikaen var kjempefin :)

Lisa. sa...

Tusen takk alle sammen! Dere er råsøte <3
Tunikaen er fra vero moda :)

Emilie sa...

sinnsykt fin tunika :D

carokal sa...

Digger toppen og beltet! Og ikke minst fargene