Siden jeg ikke har så altforaltformye interessant å fortelle dere så... Eller, EGENTLIG så har jeg en hel haug å fortelle! Det er bare at jeg tror ingenting kan overgå denne videoen jeg fant på youtube. It made my day! TOTALLY!! :)
Mr.Bean <3
hahaha. jævla tjukk i huet
han er så søt når han løper :D
Jeg skjønner ikke alltid hva som er så morsomt med youtube jeg. Har venninner som bor der nesten x)
HAN ER SÅ DUM.
Haha, Mr.Bean er så utrolig søt XD Jeg er også youtube freak, er aaaalt for mye inne på den siden!
å herregud som jeg ler.. hahahahaha.. Mr.Bean er konge.. Herregud.. HAHAHAHA
HAHA!!!
Haha! Husker jeg var livredd for Mr. Bean da jeg var liten, hoho.
Legg inn en kommentar
8 kommentarer:
hahaha. jævla tjukk i huet
han er så søt når han løper :D
Jeg skjønner ikke alltid hva som er så morsomt med youtube jeg. Har venninner som bor der nesten x)
HAN ER SÅ DUM.
Haha, Mr.Bean er så utrolig søt XD
Jeg er også youtube freak, er aaaalt for mye inne på den siden!
å herregud som jeg ler.. hahahahaha.. Mr.Bean er konge.. Herregud.. HAHAHAHA
HAHA!!!
Haha! Husker jeg var livredd for Mr. Bean da jeg var liten, hoho.
Legg inn en kommentar