onsdag 12. mars 2008

I never thought that I could get so satisfied

Dette er min form for rydding. Ufokusert?


Også en ting til. Hvordan oppbevarer du skjerf og sjal?
Jeg eier ikke råd.



19 kommentarer:

Johanne sa...

du er utrolig søt. :D

Arma sa...

Alle skjerfa mine henger øvert i trappa. En stor haug. Og når jeg skal ha det nederste detter alle skjerfa ned. Herlig.

Line. sa...

Haha, jeg ler

Renate sa...

Haha, morro:p
Jeg har skjerfene mine i en skuff.

alary sa...

Gullige bilder da :) Har derverre ikke noen gode tips til oppbevaring av sjal og skjerf, selv har jeg de hengende på knagger.

silje sa...

haha, så søt du er:)

Jeg legger alle sjerfene mine i en skuff, enkelt å greit.

Anonym sa...

Haha!:D E har ikke skjerf, så e har vel egentlig aldri stått over et sånt problem før...

Anonym sa...

E glemte å si at e likte sangen du hadde til "ryddevideoen"! Gikk ei lita stund før e klarte å plassere den, men så "pop" så va den det!:)

Synnøve sa...

Haha, du fikk i alle fall rydda til slutt da søtis ;) E henge opp skjerfa mine inni skapet e, på kleshengera og sånn stang inni derno. Det funka bra. Du kan jo også henge opp ei slags klessnor på rommet ditt som du henge dem på! HOI, det hadde vært kult :D

Synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lisa. sa...

Takk for alle gode tips!
Tror kanskje jeg skal kjøpe meg en stor boks eller eske til skjerfa :)
POP! goes my heart <3

Aida sa...

Jeg bruker sånne kontorklyper hvis du skjønner. Sånne metallgreier, også henger jeg dem fast i de og henger de på små kroker! håper du skjønte det. haha.

Julie sa...

hahah det er jo akkurat sånn jeg rydder også. jeg er veldig flink på del 1 (å røske alt ut av skapet) resten får som regel vente...

skulle til å spørre hvilken sang det var, men så var det jo den:P haha<3 den er søt da

Linnéa sa...

Hahaha, slik rydder jeg også. Funker greit :)

Torill sa...

Morsom videoblogg :-D
Jeg har noen av mine skjerf på gardin stangen, noen på dørhåndtaket, noen brette i skuffen og noen på en knagg i gangen ;-p hehe, oppfinsom sjø.. eller ikke :-)

Lisa. sa...

Det er dritgøy å rydde sånn synes jeg. Selv om det sjeldent blir ryddet opp igjenn i skapet på en stund.
Mine skjerf henger også omtrent rundt over alt. Men nå SKAL jeg få orden på de ;p

Jasnaaa sa...

Jeg har skjerfa mine på knagger når du åpner kleskapet. En fantastisk mamma idé! Kul blogg!

Lisa. sa...

Lurt!
Åhh. Det er så kjekt å få sånne kommentarer! Takk :D

Mathine sa...

alle mine skjerf henger på en stang. veldig praktisk. kn bare dra til meg det jeg vil ha + at jeg får et bra oversikt :D
det er bare det å finne hvor du har plass til det x)
søt video!