lørdag 16. februar 2008

Har du noen gang smakt drue med dip?

Marie har :)

Denne herlige skapningen holder meg med selskap i denne stund, nå som jeg er helt mutters alene. Haha. Glad i deg Marie <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah så søt hun var

Johanne sa...

hehe. d så ikke så godt ut!

Arma sa...

Jeg har spist drue med grillkrydder

Lisa. sa...

Haha, nei det så ikke særlig godt ut. Men drue med grillkrydder Arma?! Det må være det verste!

Anonym sa...

Den druen med dip var noe av det verste jeg har smakt:( sto ikke til forventningene! XD
Det forklarte kanskje det sinnsyke uttrykket mitt etterpå som er noe av det styggeste jeg har sett..

Ingrid sa...

hahaa! søøt du e, Marie;)<3