Denne herlige skapningen holder meg med selskap i denne stund, nå som jeg er helt mutters alene. Haha. Glad i deg Marie <3
Hahah så søt hun var
hehe. d så ikke så godt ut!
Jeg har spist drue med grillkrydder
Haha, nei det så ikke særlig godt ut. Men drue med grillkrydder Arma?! Det må være det verste!
Den druen med dip var noe av det verste jeg har smakt:( sto ikke til forventningene! XDDet forklarte kanskje det sinnsyke uttrykket mitt etterpå som er noe av det styggeste jeg har sett..
hahaa! søøt du e, Marie;)<3
Legg inn en kommentar
6 kommentarer:
Hahah så søt hun var
hehe. d så ikke så godt ut!
Jeg har spist drue med grillkrydder
Haha, nei det så ikke særlig godt ut. Men drue med grillkrydder Arma?! Det må være det verste!
Den druen med dip var noe av det verste jeg har smakt:( sto ikke til forventningene! XD
Det forklarte kanskje det sinnsyke uttrykket mitt etterpå som er noe av det styggeste jeg har sett..
hahaa! søøt du e, Marie;)<3
Legg inn en kommentar