fredag 29. februar 2008

Elsk deg selv

"Øynene er det vakreste med utseendet mitt" har dere stemt frem. Øynene viser hvem du er, hvordan du har det og hva du ønsker. I øynene ser du sjelen til en person og ingenting er vel så vakkert som det. Øynene er det vakreste du har.
Kjempebra at det er så mange som har stemt, og jeg må bare si at jeg synes det er utrolig viktig å sette pris på seg selv og gi seg selv komplimenter. Det styrker virkelig selvtilliten og du gjør deg selv klar over hva du selv er god for. Ikke tenk på alt det du ikke får til eller alt det du ikke liker ved deg selv. Ros deg selv. Let frem et ark og en pen og skriv ned så mange komplimenter til deg selv som du kommer på. Dette skal du lese på dager der du er usikker på deg selv, og du kommer til å bli både sikrere på deg selv og i bedre humør - lover :)

5 kommentarer:

Therese sa...

Gud så pene øyne han gutten der hadde :O Og de blå rett under munnen hans!

silje sa...

Smart tips! alle burde virkelig rose seg selv ofte, og ikke sammeligne seg med andre.

KamillaK sa...

herlig innlegg.

KarolineNatalia :] sa...

Kjenner jeg igjen øynene til Racheal Bilson? Bra innlegg :]

Lisa. sa...

Hehe. Du er god karolinenatalia ;)